Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Відправки Укрпоштою тільки після повної оплати товару
- Самовивіз зі складу у м. Львів
- Вартість доставки 30.00 ₴.
Способи оплати
Гарантія:
Ми завжди йдемо вам на зустріч, допоможемо у виборі, покупці і рішенні будь-яких проблем, пов'язаних з продукцією, купленою в нашому інтернет-магазині
Дуже просимо, при покупці перевірити товар на відсутність дефектів і комплексність (можна перевірити в описі товару).
На весь товар нашого інтернет-магазину поширюється гарантія відповідно до законодавства України.
УМОВИ ГАРНТІЇ.
При отримані товару виявлені дефекти виробничого браку. У таких випадках ми робимо заміну товару за наш рахунок . При виявленні дефектів при експлуатації товару, Ви можете звернутись до нашого Сервісного Центру. Для звернення до сервісного центру, вам необхідно мати збережений товарний чек із зазначенням найменуванням товару і датою покупки.
ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ:
- в разі якщо пошкодження були нанесені по причини недбайливого ставлення або через знос;
- впливом на виріб високих температур, сонячних променів, а також хімічних речовин;
- у разі пошкодження виробу з вини перевізника під час подорожі, поїздок. Ви повинні негайно виставити свої претензії перевізнику не залишаючи вокзал, аеропорт або зону митного контролю.
ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ.
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, Ви маєте право на обмін і повернення товару належної якості.
При обміні або поверненні товару, клієнт приносить його сам в наш магазин або оплачує доставку товару до магазину (додатково запакуйте).
Здійснюється повернення грошових коштів за сумою товарного чека, у випадках, перерахованих нижче:
- товар не використовувався;
- немає пошкоджень на упаковці, написів;
- якщо збережено його товарний вигляд,
- споживчі властивості,
- захисні плівки;
- аксесуари,
- повна комплектація,
- збережений ярлик або бірка;
- товарний чек.
ПОКУПЕЦЬ МАЄ ПРАВО ПОВЕРНУТИ ТОВАР В ДВОХ ВИПАДКАХ.
1. (Стаття 8. Закону України про захист прав споживачів) Товар має істотний недолік.
Протягом гарантійного терміну в товарі виявлено істотний недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару за призначенням, виник з вини виробника або продавця, після усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і супроводжується одною з таких ознак:
- сервісний центр взагалі не може усунути дефект;
- сервісний центр не може усунути дефект протягом 14 днів;
- після ремонту товар стає суттєво іншим
Дуже просимо, при покупці перевірити товар на відсутність дефектів і комплексність (можна перевірити в описі товару).
На весь товар нашого інтернет-магазину поширюється гарантія відповідно до законодавства України.
УМОВИ ГАРНТІЇ.
При отримані товару виявлені дефекти виробничого браку. У таких випадках ми робимо заміну товару за наш рахунок . При виявленні дефектів при експлуатації товару, Ви можете звернутись до нашого Сервісного Центру. Для звернення до сервісного центру, вам необхідно мати збережений товарний чек із зазначенням найменуванням товару і датою покупки.
ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ:
- в разі якщо пошкодження були нанесені по причини недбайливого ставлення або через знос;
- впливом на виріб високих температур, сонячних променів, а також хімічних речовин;
- у разі пошкодження виробу з вини перевізника під час подорожі, поїздок. Ви повинні негайно виставити свої претензії перевізнику не залишаючи вокзал, аеропорт або зону митного контролю.
ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ.
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, Ви маєте право на обмін і повернення товару належної якості.
При обміні або поверненні товару, клієнт приносить його сам в наш магазин або оплачує доставку товару до магазину (додатково запакуйте).
Здійснюється повернення грошових коштів за сумою товарного чека, у випадках, перерахованих нижче:
- товар не використовувався;
- немає пошкоджень на упаковці, написів;
- якщо збережено його товарний вигляд,
- споживчі властивості,
- захисні плівки;
- аксесуари,
- повна комплектація,
- збережений ярлик або бірка;
- товарний чек.
ПОКУПЕЦЬ МАЄ ПРАВО ПОВЕРНУТИ ТОВАР В ДВОХ ВИПАДКАХ.
1. (Стаття 8. Закону України про захист прав споживачів) Товар має істотний недолік.
Протягом гарантійного терміну в товарі виявлено істотний недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару за призначенням, виник з вини виробника або продавця, після усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і супроводжується одною з таких ознак:
- сервісний центр взагалі не може усунути дефект;
- сервісний центр не може усунути дефект протягом 14 днів;
- після ремонту товар стає суттєво іншим
Способи доставки:
- Самовивіз зі складу в м. Львів
- Нова Пошта (накладений платіж за передоплатою)
- комплекти валіз, великі валізи -300 грн - сумки на колесах, середні та малі валізи -200 грн