Продавець КАРАМЕЛЬ розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1235 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 26.06).

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Магазини Rozetka
  • УкрпоштаВідправки Укрпоштою тільки після повної оплати товару
  • СамовивізСамовивіз зі складу у м. Львів
  • Meest ПОШТА
  • Нова Пошта

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата за реквізитами
  • Готівкою
  • Післяплата
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
  • Оплата на рахунок
  • Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay

Гарантія:

Ми завжди йдемо вам на зустріч, допоможемо у виборі, покупці і рішенні будь-яких проблем, пов'язаних з продукцією, купленою в нашому інтернет-магазині

Дуже просимо, при покупці перевірити товар на відсутність дефектів і комплексність (можна перевірити в описі товару).

На весь товар нашого інтернет-магазину поширюється гарантія відповідно до законодавства України.



УМОВИ ГАРНТІЇ.

При отримані товару виявлені дефекти виробничого браку. У таких випадках ми робимо заміну товару за наш рахунок . При виявленні дефектів при експлуатації товару, Ви можете звернутись до нашого Сервісного Центру. Для звернення до сервісного центру, вам необхідно мати збережений товарний чек із зазначенням найменуванням товару і датою покупки.



ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ:

- в разі якщо пошкодження були нанесені по причини недбайливого ставлення або через знос;

- впливом на виріб високих температур, сонячних променів, а також хімічних речовин;

- у разі пошкодження виробу з вини перевізника під час подорожі, поїздок. Ви повинні негайно виставити свої претензії перевізнику не залишаючи вокзал, аеропорт або зону митного контролю.



ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ.

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, Ви маєте право на обмін і повернення товару належної якості.

При обміні або поверненні товару, клієнт приносить його сам в наш магазин або оплачує доставку товару до магазину (додатково запакуйте).

Здійснюється повернення грошових коштів за сумою товарного чека, у випадках, перерахованих нижче:

- товар не використовувався;

- немає пошкоджень на упаковці, написів;

- якщо збережено його товарний вигляд,

- споживчі властивості,

- захисні плівки;

- аксесуари,

- повна комплектація,

- збережений ярлик або бірка;

- товарний чек.



ПОКУПЕЦЬ МАЄ ПРАВО ПОВЕРНУТИ ТОВАР В ДВОХ ВИПАДКАХ.

1. (Стаття 8. Закону України про захист прав споживачів) Товар має істотний недолік.

Протягом гарантійного терміну в товарі виявлено істотний недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару за призначенням, виник з вини виробника або продавця, після усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і супроводжується одною з таких ознак:

- сервісний центр взагалі не може усунути дефект;

- сервісний центр не може усунути дефект протягом 14 днів;

- після ремонту товар стає суттєво іншим

Способи доставки:

  •  Самовивіз зі складу в м. Львів
  •  Нова Пошта (накладений платіж за передоплатою)
     - комплекти валіз, великі валізи -300 грн                           - сумки на колесах, середні та малі валізи -200 грн

 

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner